Söndag

Hejsa, tyvär kunde jag inte skriva igår, var trött  så jag bestämde mig att skriva
idag istället.
Dagen hade varit som den alltid brukar göra Alexandra kom till mig en stund
sedan kom Leila och Rita , vi skulle ''ut'' men tyvär så blev det inte
jag fick stanna hemma och vara med brosan samt städa
som alltid :/, samtidigt snackade jag och alex varför världen är så som den är
varför männsikor skadar människor , varför dödar vi varandra osv , jag kan själv
inte fatta varför alla gör duma saker mot varandra??, alla är lika värda alla ska
bli behandlad lika.
 Behandla folk så som du vill bli behandlad
de tänker jag för de mästa men man kan inte göra nått åt de ,världen börjar bli dåligare för varje
dag , men det är vårt fel om vi inte försöker stoppa dom som gör världen så få
kommer det ju bli dåligare men så synd att ingen perosn bryr sig.
Men man kan väl inte göra något åt det tyvär :/.

Annars hade vi inte gjort nått pluggat som vanligt sedan sov jag direkt .

Ska fortsätta fixa mig nu så jag hinner till skolan :) ha en fin dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0