Ha kvar bloggen , eller ta bort den?

Som ni vet så funderar jag fortfarande om jag ska ta bort
min blogg, jag vet inte varför jag funderar så? , vad tycker ni tycker ni att jag ska ta bort
den eller inte? ni får helt enkelt bestämma er, för att jag tycker inte att
min blogg är så himla bra, men aja får väl tänka lite mer, men jag kanske inte
ska fortsätta att blogga så himla mycket, får väl se om jag
får lusten tillbaka :),

Aja. Dagen har vart soligt jätte skönt :) vart me alex och andra vänner rätt kul faktist;) hittade några
klasskamater på vägen, så vi satte oss o snacka som alltid :).
Imorgon ska vi till Gröna lund med klassen :)
jätte roligt så vi får väl hitta på saker att göra hehe :D
Ska åka allt :D, speciellt den nya bäridal banan :).

Sedan ska jag bara plugga som en åsna, har pluggat matte idag :/, snacka om att jag e död
har prov på onsdafg m.m, snart börjar sommarlovet :D yess hahah :D men orkar inte vänta de e mycket kvar :/
11 dagar :p :(, men aja får väl se vad man ska hitta på till dess :)

Just nu har jag inget för mig , precis pluggat klart på matte och klockan är 00:00 :),

Ska väl hitta på saker just nu så vi hörs väl imorgon om jag orkar plugga :)

Bye kära läsare :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0