Blogg paus

Hejsan mina vänner, som ni ser har jag funderat på att ta bort min blogg, men jag tror
att jag ska behålla den :), men jag ska ta en blogg paus en stund , är verkligen trött
så när jag orkar igen ska jag börja blogga :), just nu gör jag inget speciellt
sitter i skolans tröga datorer :P, men de gör inget man dör inte för de hehe XD.
Igår var jag i bad huset:P, snackade om vad jag skulle göra där, jag har fått sommar jobb därifrån
så jag ska börja sommarjobba runt slutet av juli :), så det är väl ba:D:P.
Jag möte Alexandra på vägen hem så vi gick runt lite i stan samt så mötte vi Rita vi snakade lite
sedan var vi tvunga att åka hem för att jag var tvungen att börja plugga.
Annars har de inte hänt så himla mycket dem här dagarna :)

Just nu ska jag ha blogg paus så jag kommer inte skriva så himla.

Så jag får väl se när jag börjar blogga igen :)

Ska dra nu så ha det en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0