Månda

Hejsan, som ni ser så har jag inte bloggat på några dagar, det har hänt vissa problem
som jag inte orkar tänka på.
Annars har veckan vart bra jag är klar med allt jag ska va klar med, städade skåpet idag, igentligen
skulle vi gå runt någonstans med klassen men eftersom jag hade tandläkare så kunde hag tyvär inte hänga
med , synd :P, annars har jag inte gjort något speciellt,  bara vart hemma o så. väntar tills alexandra kommer
hon är i stan och gör något sedan så kommer hon, får väl se vad vi hittar på idag :), annars cillar vi bara
plus så är det fint väder, så man kan väl passa på att vara ute :).
Det har bara regnat ungefär hela veckan så vi får väl hitta på något ute hehe :).

Ska hitta på något nu , så vi får väl höras senare :), byyee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0