GRÖNA LUND

Äntligen hemma :D:P,.Dagen har vart jätte kul idag:D speciellt i gröna lund vi åkte alla
kauseller :D:P, vi skulle in i spökhuset men pallade inte
det är inte kul på dagen så vi skippa det.
Vi åkte den nya karusellen Insane :P, första gången var det läskigt jag dog =O
men jag tyckte att den var kort :/ dem borde göra dne lite längre så det tar längre tid.
Åkte den 2 gånger haha :D:P, diggade verkligen den :),
Annars åkte vi alla karuseller som extream , jet line, vilda musen, ungefär alla :D.
Slutet var bäst , jag vann en stor basketboll :D:P, vann två st:P, till mig och farah :D:P, skulle vinna till leila
men tyvär så missade jag :/ soorry älskling (L).
På poppexpressen så tog en utav arbetarna min basketboll =O, fick kanppt tillbaka den
var tvungen att jaga henne hahahah fett skön:P, Leila skratta hjäl sig hahah:D.
På vägen hem så körde klassen sanning och konka när vi satt på tåget.
När jag kom hem såg jag alexandra och några till :P, så vi snacka som alltid.
Kom ihåg när en Blatte pratar 5 min betyder de 5 timmar haha  :D
Sedan har jag inte gjort nått speciellt ska snart börja plugga sedan får jag väl se vad som händer :)¨

Ni får väl ha en skön Måndag, CIIAOOO med er :)

(bilder kmr senare)



Här ser ni hur den fungerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0