...

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta -  ja =(

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Aa

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej'
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jo

Jag har smygit ut utan lov - Nej

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet - Tror inte det

Jag har fuskat i ett spel - Haha aa

Jag har struntat i ett prov - ja ..


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Mm

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Neej

Jag kan svälja piller - nej
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej =S

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej verkligen inte

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  -  yepp

Jag har vaknat gråtande - när ja va liten kanske ?

Jag har somnat gråtande -mm
DÖDEN

Jag hatar begravningar -  ja
Jag har sett någon dö - nej tur de
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej, inte va jag vet ..

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - hehe aa:P

Jag har sett en fallande stjärna - klart

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - yeees

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss -  ja, fett kul xD

Har sparkat en kille mellan benen - klart

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - ALDRIG !!!!!!

Har lekt sanning eller konsekvens - vem har inte de??

Druckit en hel liter mjölk på en timme - äckligt

Jag har medverkat i en teater -  ??

Du har fångat en snöflinga med tungan -men öhh vem har inte de:P?

Jag har suttit på ett tak på natten - tror inte de:P

Jag har aprillat någon - aa:P

Jag har åkt taxi - aa:P =)

Jag har ätit sushi - nej

Jag har åkt snowboard - neej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0