2/7-09

Hejsan bloggen tydligen har jag börjat blogga, men får väl se om jag fortsätter,
Dagen har vart så där, har inte gjort så mycket ,
En vän till mig reste idag så hoppas han har det kul och vi ses snart igen.<3
Annars har jag inte gjort något speciellt, vi har skaffat en pool  :D
som vi höll på med hela dagen , sedan så satte jag och alex hemma hos mig ett tag sedan gick
vi ut lite
det är så jävligt varmt så man vet inte vad man ska göra
så vi har inte gjort så mycket idag förutom att ha tråkigt som vanligt :/.
Och så har jag till och med hamnat i den linjen jag vill  :D
Så det kommer väl gå bra i gymnasiumet hoppas jag :).
Men vi hörs väl lite senare då:P, ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0