JOBB..

Hejsan bloggen, som ni ser så bloggar jag inte  så ofta , de är så här att jag inte har tid eller något liknande.
Í sommar har jag inte gjort så mycket , bara avrt ute me alexandra  o andra personer ;). Sedan så jobbar jag
o så.
Börjar jobba runt halv två idag så skönt med lite sov morgon men jag slutar ganska sent.
Ni som undrar så jobbar jag på sydpoolen och det är både kul och jobbigt.
Igår jobbade jag och var inte på humör så jag var typ arg hela dan :/
Men idag är jag på humör igen så ja tror de kommer vara rätt så kul att jobba hehe :P
Som vanligt hänger alexandra med ;).
När en viss person kommer på lördag då jävlar hehe ;)
personen kommer att ångra sitt liv hahahaha:D det kommer att vara jätte kul :D

Imorgon åker jag birka paradise så jag kommer inte kunna blogga men jag bloggar när jag är tillbaka
kommer ta några bilder till bloggen.
Det kommer bli jätte kul:)

Men nu får ni väl ha det så bra , måste platta håret och sminka mig;)

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: suss,

gud va dålig blogg du har.. du skriver ju ba massa listor :o

men min dag har varit suuuper! ;)

2009-08-24 @ 17:44:27
URL: http://ssusannas.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

HAHAHA susanna jag håller med fullständigt :)

2009-08-24 @ 17:48:09
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0